Sider

onsdag 22. september 2010

Brudebukett


Jeg startet med å stifte blader & rosene. Desvere jeg fikk ikke tatt bilder av stifte teknikene.
Men etter på så satte eg rosende i 90 graders vinkel.
Jeg satte Bladene under rosene son at det fekk et gåt feste. Og forma den te en rund form.


Og nor eg skulle legge den vekk til neste dag. Så Sto jeg ca en meter vekke fra buketten og spreide forsikti over den. Og etter på så la jeg plast over.
Og dette måte eg ha jort får å hålle den fin.

-------------------------------------------------------------------------

Detaljer

Vi planla og kisa produkte. Før eg begynte å dekorere buketten.
har desvere ikke bilde.
Jeg ble ikke helt ferdig.. Jeg skolle ha mer av sølv vikletråd.

Detaljer... Det er en vikri del av bride buketten. Brudebuketten er sjølve smykke til bruden. Derfår er det veldi vikti med detaljene..  fks. vikletråd, perler, grøne planter, glitter, osv..

Jentagelse.

Jeg synest det er vikri å ta hoved fargen igjen.. Det vil si at du finner fergen flere plasser i buketten.
I dette tilfele så kan du finne rødt  i sølv hjertene.

KlemmM Hanne :) <3




1 kommentar:

  1. Fin brudebukett du lagt:) Du har også god og solid teknikk i arbeidene dine;)

    SvarSlett